Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Eveline - 2 juni 2012 17:17

   Jag ansåg att det var dags för en rensning på denna blogg, en nystart helt enkelt, så jag raderade alla mina gamla inlägg. Vartenda ett! Så nu börjar jag om på ruta ett.


   Idag gjorde jag min sista dag på Dollar, vilket kändes mycket konstigt. Jag trivs verkligen hur bra som helst där, men som sagt så är det dags för en nystart - jag behöver det verkligen.

   På måndag får jag all den information som jag behöver för att kunna fatta det tuffaste beslutet som jag någonsin varit tvungen att ta. Jag försöker att inte tänka så mycket på det, men det är svårt då det är det enda som snurrar i mitt huvud just nu - vem är jag som har rätt att bestämma om ett liv ska släckas eller inte?
  Jag hade egentligen tänkt påbörja min resa ner till Öland på måndag, men efter allt som har hänt och kommer att hända, så måste jag skjuta upp det några dagar. Jag behöver tid att smälta allting helt enkelt.


   För den som inte visste så ska jag spendera min sommar på Öland, där jag ska jobba på en camping. Någonting som jag verkligen ser fram emot. Det är introduktion helgen v. 24, sedan drar allvaret igång på måndagen eller tisdagen veckan efter. Och jag kommer troligtvis spendera mycket av min lediga tid hos Anne, med att bara umgås och troligtvis även hålla på en del med unghingstarna. Det ska bli så spännande att se Magic Dancer!


   Jag ska försöka uppdatera kontinuerligt, dels för att jag behöver skriva av mig men också för att ni ska kunna följa mitt liv på Öland.


/ Eveline

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards