Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Eveline - 3 juni 2012 23:33

" The sun, the trees, the moon, the sea
The clouds above hang over me "


   Dagen idag har mest spenderats inomhus med att organisera packningen. Jag hoppas bli klar med allt i morgon, så att det bara är att åka när allt är klart - förhoppningsvis på tisdag eftermiddag/kväll. Då bär det troligtvis av ner till Nicklas och Lena för att spendera några dagar där innan det är dags att åka vidare.


   Imorgon får jag veta vad som kommer att hända med Amber och det gör så ont i mig. Min lilla fina älskade tjej. Jag har redan fått förklarat för mig vad som är bäst för henne, men jag vill inte riktigt tro att det ska behöva vara så. Hon är ju trots allt bara sex månader och har hela livet framför sig. Livet är så otroligt orättvist!


   Jag orkar inte sitta här och skriva massa tråkigheter ikväll, utan ska nog faktiskt gå och lägga mig relativt snart. Dock måste jag säga att det känns väldigt konstigt att inte behöva kliva upp för att gå till jobbet imorgon... Men det står inte på så har jag ett annat jobb att kliva upp till.


/ Eveline

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards